Název: Mediálně zprostředkovaný Nation Branding: případová studie Brave Ukraine
Překlad názvu: Media-facilitated Nation Branding: the Case Study of Brave Ukraine
Autoři: Kazymyr, Daria ; Švecová, Martina (vedoucí práce) ; Jarolímková, Zuzana (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2023
Jazyk: eng
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: digitální média; měkká síla; Nation branding; politická komunikace; sociální média; Ukrajina; veřejná diplomacie; vnímání obsahu; content perception; digital media; Nation branding; political communication; public diplomacy; social media; soft power; Ukraine

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/182152

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-528944


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2023-07-09, naposledy upraven 2023-12-24.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet