Název:
Mobilní hra typu obrana hradu
Překlad názvu:
Castle Defense Mobile Game
Autoři:
Rivola, Michal ; Dolejška, Daniel (oponent) ; Pluskal, Jan (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2023
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Cílem práce je navrhnout a vyvinout jednoduchou hru pro mobilní zařízení. Hra je vyvíjena v herním enginu Unity. Jedná se o hru, ve které hráč brání svůj hrad a vylepšuje ho, zkoumá různé typy jednotek, které následné také vylepšuje. Ve hře budou implementovány herní prvky, které jsou unikátní pro tento žánr. Dalším důležitým prvkem této práce je lokalizace do různých jazyků, aby si hráči mohli užít hru v jejich mateřském jazyce. V práci je popsán návrh této hry a také její implementaci. Dále je součástí práce způsob testování hry a následné zvěřejnění na Google play.
The aim of the thesis is to design and develop a simple game for mobile devices. Game is developed in the Unity game engine. It is a game in which the player defends his castle and improves it, researches different types of units, and then upgrading them. The game will implement gameplay elements that are unique to this genre. There is also focuse on loca- lization into different languages for greater reach to potential players. The thesis describes the design of this game as well as its implementation. The method of testing the game and subsequent publication on the Play Store is also part of the work.
Klíčová slova:
android; hra; konečný automat; lokalizace; unity; unity3d; android; game; localization; state machine; unity; unity3d
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/211164