Název:
Marketingový výzkum projektu nového Autosalónu
Překlad názvu:
Marketing Research of New Autosalon Project
Autoři:
Nguyen, Gary ; Hudec, Vítězslav (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce se zabývá marketingový výzkumem projektu výstavby nového autosalonu v Brně pro společnost CARTec motor s.r.o. kde cílem práce bylo zjistit preference klientů a získání potřebných informací pro úspěšnou realizaci projektu. Nasbíraná data byla analyzována a na základě výsledků se vytvořily návrhy a doporučení pro následné Úspěšné realizování projektu.
This diploma thesis deals with marketing research of a project of construction of a new car showroom in Brno for the company CARTec motor s.r.o. where the aim of the work is to find out the preferences of clients and obtain necessary information for the successful project implementation. The collected data were analyzed and based on the results, proposals and recommendations were created for the subsequent successful project implementation.
Klíčová slova:
Autosalon; Brno; CARTec motor; Dealerství.; Import; Jaguar Land Rover; Marketing; Marketingový výzkum; Autosalon; Brno; CARTec motor; Dealership; Import; Jaguar Land Rover; Marketing; Marketing Research
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/211974