Název: Návrh opatření pro strategický rozvoj značky malého podniku ve fázi internacionalizace
Překlad názvu: Proposal for Activities of Strategic Development of Brand of Small Company in the Stage of Internationalization
Autoři: Palík, Václav ; Polák, Vojtěch (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2023
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: brand management; expanze; identita značky; rámec rozvoje značky; strategie značky; zahraniční trhy; česká technologická společnost; brand development framework; brand identity; brand management; brand strategy; Czech technology company; expansion; foreign markets

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/212102

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-530362


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2023-07-23, naposledy upraven 2023-08-06.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet