Název: Návrh marketingového mixu vybrané společnosti
Překlad názvu: Proposal Marketing Mix for Selected Company
Autoři: Filková, Lucia ; Mráček, Pavel (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2023
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [slo] [eng]

Klíčová slova: marketing; marketing mix; McKinsey 7S model; restaurant; segmentation

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/213305

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-531524


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2023-07-23, naposledy upraven 2023-08-06.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet