Název:
Návrh marketingového mixu vybrané společnosti
Překlad názvu:
Proposal Marketing Mix for Selected Company
Autoři:
Filková, Lucia ; Mráček, Pavel (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2023
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [slo][eng]
Hlavnou témou diplomovej práce je reštaurácia, ktorá funguje už takmer 20 rokov na trhu. Zákazníkom ponúka tradičné jedlá a výber pizze. Obsah práce tvoria tri časti. V prvej časti práce sa nachádza teória zameraná na základné myšlienky marketingu. Druhú časť tvorí analýza, ktorá predstavuje spoločnosť, ako aj jednotlivé zložky marketingového mixu. Záverečná časť práce ponúka nové odporúčania na zlepšenie súčasného marketingového mixu spoločnosti vzhľadom na zistenia z druhej časti diplomovej práci.
The main topic of the thesis is a restaurant that has been operating for almost 20 years on the market. It offers customers traditional meals and a selection of pizzas. The content of the thesis consists of three parts. In the first part of the thesis there is a theory focused on the basic ideas of marketing. The second part consists of an analysis that introduces the company as well as the different components of the marketing mix. The final part of the thesis offers new recommendations to improve the company's current marketing mix in light of the findings from the second part of the thesis.
Klíčová slova:
marketing; marketing mix; McKinsey 7S model; restaurant; segmentation
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/213305