Název: Návrh zdokonalení marketingového mixu ve výrobním podniku
Překlad názvu: Proposal for Marketing Mix Improvement in a Manufacturing Company
Autoři: Procházka, Filip ; Machala, Jan (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: 7 S analýza; B2B trh; marketing; marketingový mix; Porterova analýza pěti sil; STEP analýza; SWOT analýza; 7 S analysis; B2B market; marketing; marketing mix; Porter's five forces analysis; STEP analysis; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/213585

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-531751


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2023-07-23, naposledy upraven 2023-09-10.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet