Název: Vliv zdrojů informací na chování spotřebitele
Překlad názvu: Influence of the information sources on the consumer behaviour
Autoři: SZENDREI, Marek
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2023
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: informace; internet.; reklama; spotřebitel; advertising; consumer; information; internet.
Citace: SZENDREI, Marek. Vliv zdrojů informací na chování spotřebitele. České Budějovice, 2023. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/67976

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-533692


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2023-09-24, naposledy upraven 2023-09-24.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet