Název: Individualizace, diferenciace a personalizace ve třech přístupech vyučování matematice na 1. stupni ZŠ v České republice - metoda budování schémat, pedocentricky orientovaná metodaa nevyhraněná metoda
Překlad názvu: Individualization, differentiation, and personalization in mathematics in the Czech Republic through three different approaches: Scheme-oriented, Child-centred, and Undesignated
Autoři: Brožová, Miroslava ; Coufalová, Jana (vedoucí práce) ; Vondrová, Naďa (oponent) ; Rowland, Tim (oponent)
Typ dokumentu: Disertační práce
Rok: 2023
Jazyk: eng
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: diferenciace; individualizace; personalizace; první stupeň ZŠ; přístup k výuce matematiky; approach to teaching mathematics; differentiation; elementary level; individualization; personalization

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/187406

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-539034


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Disertační práce
 Záznam vytvořen dne 2024-01-26, naposledy upraven 2024-01-26.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet