Název: Rozdíly v zapamatování a pochopení antické pověsti přečtené versus uchopené metodami a technikami dramatické výchovy.
Překlad názvu: Differences of understanding and remembering of antique tale red by pupils, compared with antique tale worked out through methods of D.I.E.
Autoři: Ježková, Kristýna ; Svobodová, Radmila (vedoucí práce) ; Hanyš Holemá, Irena (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2021
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: 1. stupeň; antika; báje; doba; dramatická výchova; metody a techniky; pochopení; srovnání; zapamatování; 1 st.grade; antique; comparison; Drama in Education; methods and techniques; period; remembering; tale; understanding

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/125034

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-539085


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-01-26, naposledy upraven 2024-01-26.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet