Název:
Propagace vinařské turistiky v Jihomoravském kraji
Autoři:
Novotná, Simona Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2023
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zaměřuje na propagaci vinařské turistiky v Jihomoravském kraji se zaměřením na tištěné propagační materiály. V aktuální době se každý den využívá online prostředí, a proto se tato práce soustředí na tištěnou formu, zdali neubývá na její relevantnosti. Cílem této práce je vymezit relevantnost tištěných propagačních materiálů vinařské turistiky. Pro výzkum byla zvolena kvalitativní metoda s použitím polostrukturovaných rozhovorů. Analytická část zahrnuje obsahovou analýzu a následně analýzu odpovědí z rozhovorů. V diskusi jsou rozebrány výzkumné otázky, které pomáhají vymezit stanovený cíl. Na základě analýzy odpovědí a výzkumných otázek bylo zjištěno, že tištěné propagační materiály ve vinařské turistice jsou stále relevantní. Vzhledem k tomu, že se začíná do popředí dostávat forma online, měly by se všechny subjekty, které tištěné materiály tvoří, začít přizpůsobovat i této formě materiálů. Na základě výsledků bylo prezentováno několik návrhů.This bachelor thesis focuses on the promotion of wine tourism in the South Moravian Region with a focus on printed promotional materials. In the current era, the online environment is used every day, so this thesis focuses on the printed form to see if it does not lose its relevance. The aim of this thesis is to define the relevance of printed promotional materials for wine tourism. A qualitative method using semistructured interviews was chosen for the research. The analytical part includes content analysis and then analysis of the interview responses. The discussion discusses the research questions that help define the stated objective. Based on the analysis of the responses and research questions, it was found that printed promotional materials in wine tourism are still relevant. As the online form is starting to come to the fore, all those producing printed materials should start to adapt to this form of materials as well.Based on the results, several proposals were presented.
Klíčová slova:
jižní Morava; printed promotional materials; promotion; propagace; South Moravia; tištěné propagační materiály; vinařská turistika; wine tourism