Název: Souvislost obsahu reklamy a její úspěšnosti
Překlad názvu: The relationship between ad's message and effectiveness
Autoři: Rybáček, Kryštof ; Malvotová, Pavla (vedoucí práce) ; Lupač, Petr (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: efektivita kampaní|sdělení reklamy|analýza scén videa|brand lift|vyčnívání značky; ad effectiveness|ad messages|video segments analysis|brand lift|brand salience

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/188562

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-541679


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-03-10, naposledy upraven 2024-04-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet