Název: Obchodní a kulturní zvláštnosti Ruska
Autoři: Ponomareva, Uliana ; Mišovská, Soňa (vedoucí práce) ; Melnikovová, Lea (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2006
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Ruská federace patří k jedním z nejvýznamnějším obchodním partnerům České republiky. Vzhledem k tomu je otázka obchodních vztahů mezi těmito státy stále aktuální. Podle mého názoru jsou na trhu Ruska stále příležitosti pro podnikatele z České republiky. Při podnikání na ruském trhu je nutné brat v úvahu kulturně-sociální prostředí jako jednu ze složek podnikatelského prostředí a zároveň podnikovou kulturu uvnitř ruských firem. Kultura a sociální prostředí ovlivňují chování a jednání firem, institucí i konečných spotřebitelů. Tato práce se zabývá analýzou kulturních a obchodních zvláštnosti podnikání v Rusku a taky analýzou podnikové kultury.

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/950

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-545


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet