Název: Marketingová strategie produktu
Překlad názvu: Product Marketing Strategy
Autoři: Hrózová, Michaela ; Pospíšil, Radek (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: bezpečnostní systém; Marketingová strategie; marketingový mix; segmentace; SLEPTE anaýza; SWOT analýza; marketing mix; Marketing strategy; security system; segmentation; SLEPTE analysis; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/61227

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-546633


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet