Název: Návrh marketingové strategie značky Nano Snowboards
Překlad názvu: Marketing Strategy of the Nano Snowboards Brand
Autoři: Vintrová, Zuzana ; Asfourová, Nataly (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: 7S; cena; makroprostředí; Marketing; marketingová strategie.; marketingový mix; mikroprostředí; místo; Porterův model; produkt; propagace; strategické cíle; strategický marketing; SWOT analýza; 7S; macroenvironment; Marketing; marketing mix; marketing strategy.; microenvironment; place; Porter model; price; product; promotion; strategic marketing; strategic objectives; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/2521

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-546948


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet