Název: Programovatelné shadery v OpenSceneGraph
Překlad názvu: Programmable Shaders in OpenSceneGraph
Autoři: Czompál, Zsolt ; Španěl, Michal (oponent) ; Švub, Miroslav (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: animovaná tráva; anizotropické osvětlení; fragment shader; GLSL; OpenSceneGraph; vertex morphing; vertex shader; vykreslovací řetězec; animated grass; anisotropic lighting; GLSL; OpenSceneGraph; rendering pipeline; vertex morphing; vertex shader

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/54505

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-550545


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet