Název: Komplexní marketingová strategie v online prostředí
Překlad názvu: Complex Marketing Strategy in the Internet Environment
Autoři: Novák, Michal ; Štědroň,, Bohumír (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: 4S; affiliate marketing; barter; brand management; cílení; e-business; Internet marketing; landing page; lead generation; marketingový mix; měření; online; plánování; portál; PPC; PR; real-time optimalizace; ROI; segmentace; SEM; SEO; sociální sítě; strategie; synergie; viralita; webová analytika; 4S; affiliate marketing; barter; brand management; e-business; Internet marketing; landing page; lead generation; marketing mix; metrics; online; planning; portal; PPC; PR; real-time optimization; ROI; segmentation; SEM; SEO; Social networks; strategy; synergy; targeting; virality; web analytics

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/2413

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-556370


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet