Název: Marketingový mix společnosti OKNOSERVIS s.r.o.
Překlad názvu: Marketing Mix of Company OKNOSERVIS s.r.o.
Autoři: Šmardová, Gabriela ; Doležel, Aleš (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketing; marketingový mix; nástroje marketingového mix; Porterova analýza; SLEPTE analýza.; SWOT analýza; Marketing; marketing mix; marketing mix tools; Porter’s analysis; SLEPTE analysis.; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/32120

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-556739


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet