Název:
Marketingový mix společnosti OKNOSERVIS s.r.o.
Překlad názvu:
Marketing Mix of Company OKNOSERVIS s.r.o.
Autoři:
Šmardová, Gabriela ; Doležel, Aleš (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje především na rozbor marketingového mixu společnosti OKNOSERVIS s.r.o., která se zabývá výrobou a prodejem plastových a hliníkových oken a dveří. Na základě analýzy společnosti a primárního výzkumu, v práci navrhuji opatření na zvýšení úrovně marketingového mixu ve společnosti.
The bachelor thesis is most importantly focused on the analysis of the Marketing mix at the company – OKNOSERVIS Ltd., which is concerned with the production and sale of plastic and aluminium windows and doors. Based on the analysis of the company and primary research, I suggest certain measures in order to increase the level of Marketing mix at the company.
Klíčová slova:
Marketing; marketingový mix; nástroje marketingového mix; Porterova analýza; SLEPTE analýza.; SWOT analýza; Marketing; marketing mix; marketing mix tools; Porter’s analysis; SLEPTE analysis.; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/32120