Název: Využití marketingových analýz při posouzení proveditelnosti stavebního projektu
Překlad názvu: Using marketing analysis to assess the feasibility of building project
Autoři: Lhota, Jiří ; Chovancová,, Jitka (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza; analýza trhu.; investor; marketing; marketingová analýza; Nabídka; PEST analýza; poptávka; segmentace; situační analýza; SLEPT analýza; trh; analysis; demand; investor; market; market analysis.; marketing; marketing analysis; PEST analysis; segmentation; situational analysis; SLEPT analysis; Supply

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/9505

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-559795


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet