Název:
On-line marketingová komunikace
Překlad názvu:
On-line marketing communication
Autoři:
Ostrovská, Nina ;
Chlebovský, Vít (oponent) ;
Schüller, David (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2021
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [slo] [eng]
Diplomová práca sa zameriava na online marketingovú komunikáciu spoločnosti Sledovanitv.cz s.r.o. V teoretickej časti sú vymedzené základné marketingové pojmy, ktoré predstavujú východisko pre ďalšie časti. Analytická časť rozoberá súčasný stav vybranej spoločnosti a jej marketingové prostredie, podrobuje analýze výsledky dotazníkového šetrenia a riziká. V návrhovej časti sú predostrené návrhy, ktoré majú za cieľ zlepšiť marketingovú komunikáciu na internete a znížiť úroveň rizík.
Marketing, online marketing communication, advertising, marketing research, questionnaire survey
Klíčová slova:
analyzes the results of the questionnaire survey and enumerates the risks. The design part focuses on proposals that aim to improve marketing communication on the internet and reduction of the risk. ;
The thesis focuses on the online marketing communication of the company Sledovanitv.cz s.r.o. The thesis first defines basic marketing concepts ;
which represent the basis for the analytical part. The analytical part of the thesis examines the current state of the company and its marketing environment
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(
web )
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/197460
Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-561821
Záznam je zařazen do těchto sbírek: Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce