Název: On-line marketingová komunikace
Překlad názvu: On-line marketing communication
Autoři: Ostrovská, Nina ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2021
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [slo] [eng]

Klíčová slova: analyzes the results of the questionnaire survey and enumerates the risks. The design part focuses on proposals that aim to improve marketing communication on the internet and reduction of the risk.; The thesis focuses on the online marketing communication of the company Sledovanitv.cz s.r.o. The thesis first defines basic marketing concepts; which represent the basis for the analytical part. The analytical part of the thesis examines the current state of the company and its marketing environment

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/197460

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-561821


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet