Název: Návrh marketingové strategie pro firmu Dosedel Interior s.r.o.
Překlad názvu: Design of a Marketing Strategy for Dosedel Interior Ltd.
Autoři: Strupek, Ondřej ; Dosedělová, Denisa (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza; cena; distribuce; konkurence; marketingové nástroje; marketingový mix; propagace; výrobek; zákazník; analyse; competitors; customer; distribution; marketing mix; marketing tools; price; product; promotion

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/2694

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-562865


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet