Název: Marketingový výzkum zavedení e-learningu – Hettich k.s.
Překlad názvu: Marketing Research for Introduction of E-learning – Hettich k.s.
Autoři: Toman, Pavel ; Pejchal, Petr (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dotazník; e-learning; Marketingový výzkum; návštěvnost internetu; terénní výzkum.; využitelnost e-learningu; zavedení e-learningu; e-learning; e-learning implementation; field survey.; internet audience rate; Marketing research; questionnaire; utility of e-learning

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/696

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-563257


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet