Název: Návrh projektu marketingového řešení pro malé a střední podniky
Překlad názvu: Marketing Strategy Project Proposal for Small and Medium Enterprises
Autoři: Takács, Jan ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýzy.; brand; corporate identity; design; firemní image; internetový marketing; komunikace; Marketing; marketingová strategie; optimalizace seo; reklama; webdevelopment; advertisement; analyses.; brand; communication; company image; corporate identity; design; internet marketing; Marketing; marketing strategy; search engines optimalization; webdevelopment

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/5625

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-565270


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet