Název: Marketingová strategie v odvětví prodeje drahých kovů se zaměřením na investiční zlato a stříbro v České republice
Překlad názvu: Marketing Strategy for Precious Metals Sales Focused on Investment-designated Gold and Silver in the Czech Republic
Autoři: Líbezný, Lukáš ; Polák,, Michal (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: drahé kovy; internetový marketing; investiční zlato; Marketing; marketingová strategie; stříbro.; Internet marketing; investment-designated gold; Marketing; marketing strategy; precious metals; silver.

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/21366

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-569124


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet