Název: Návrh na využití technologie virtuální reality v marketingu společnosti
Překlad názvu: Proposal for Using Virtual Reality Technology in Marketing of a Company
Autoři: Šmerda, David ; Herman, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: inovace; Marketing; marketingová komunikace; marketingové trendy; médium; psychologické faktory; společnost; technologie; virtuální realita (VR); company; innovation; Marketing; marketing communication; marketing trends; media; psychological factors; technology; virtual reality (VR)

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/193173

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-569400


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet