Název: Spokojenost zákazníků
Překlad názvu: Customer Satisfaction
Autoři: Poláčková, Petra ; Ing. Jitka Veselá, Ph.D (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza; dotazník; focus group; marketingový průzkum; spokojenost zákazníka; zákazník; analysis; customer; customer satisfaction; focus group; marketing research; questionnaire

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/81490

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-569935


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet