Název: Trh zemního plynu v ČR segmentu maloodběr a jeho efektivní akviziční kanály
Překlad názvu: Natural Gas Market in the Czech Republic - Retail Trade Segment and its  Effective and Acquisition Channels
Autoři: Polívka, Rostislav ; Grmolenská, Eva (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: akviziční kanály; call centrum.; Marketing; marketingová analýza; marketingový mix; Porterův model; propagace; SLEPTE analýza; strategie; SWOT analýza; telemarketing; acquisition channels; call center.; Marketing; marketing analysis; marketing mix; Porter’s model; propagation; SLEPTE analysis; strategy; SWOT analysis; telemarketing

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/25836

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-570318


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet