Název:
Návrh komunikačního mixu podniku
Překlad názvu:
Proposal of Company Communication Mix
Autoři:
Krmíček, Vlastimil ; Vymazal, František (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá komunikačním mixem vybraného podniku. Úvodní část je věnována teoretickým poznatkům týkající se dané problematiky. Druhá část je zaměřena na analýzu současné marketingové situace podniku. V závěrečné části je navržen nový komunikační mix, který má za úkol zvýšit povědomí o značce a získat nové zákazníky.
This diploma thesis deals with a marketing communication mix. The introductory part deals with theoretical background. In the second part, I focus on the analysis of the current company marketing situation. The concluding part deals with the proposal of a new communicative mix, the goal of which is to raise awareness about the brand and attract new customers.
Klíčová slova:
komunikace; komunikační mix; konkurence.; marketing; Marketingový mix; osobní prodej; podpora prodeje; public relations; reklama; advertising; communication; communication mix; competition.; marketing; Marketing mix; personal sale; public relations; sales promotion
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/60716