Název: Physically Based Shading
Překlad názvu: Physically Based Shading
Autoři: Matěj, Šimon ; Lysek, Tomáš (oponent) ; Starka, Tomáš (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Assimp; OpenGL; osvětlení; PBS; Qt; real-time; shadery; Assimp; lighting; OpenGL; PBS; Qt; real-time; shaders

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/62067

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-571515


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet