Název: Zobrazení internetové reklamy konkrétní osobě
Překlad názvu: Microtargeting Internet Advertisement on Specific Person
Autoři: Fišer, Martin ; Veselý, Vladimír (oponent) ; Polčák, Libor (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cílení internetové reklamy; ePrivacy; GDPR; Google Ads; Internetová reklama; ochrana osobních údajů; real-time bidding; reklamní systémy; retargeting; Seznam Sklik; sniper-targeting; advertising platforms; ePrivacy; GDPR; Google Ads; Internet advertising; personal data protection; real-time bidding; retargeting; Seznam Sklik; sniper-targeting; targeted internet advertising

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/207798

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-572527


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet