Název: Návrh na zlepšení propagace firmy
Překlad názvu: The Proposal of Improving the Company Promotion
Autoři: Kopřivová, Gabriela ; Sedlák, Petr (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; osobní prodej; podpora prodeje; přímý marketing; reklama; vztahy k veřejnosti; advertising; direct marketing; marketing; marketing communication; marketing mix; personal selling; public relations; sales promotion

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/4123

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-573076


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet