Název:
Marketingová strategie pro společnost HASOFT, s.r.o.
Překlad názvu:
Marketing Strategy for the Company HASOFT, s.r.o.
Autoři:
Janů, Šimon ; Krýslová, Andrea (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomova prace se zabyva marketingovou strategii vybraneho podniku. Prace je obsahove clenena do tri casti. Na teoretickou, analytickou a vlastni doporuceni. Teoreticka cast je venovana popisu pojmu marketingova strategie. V analyticke casti je nejprve popsan sledovany podnik a nasledne analyzovany vysledky provedeneho vyzkumu. Zaverecna cast obsahuje navrh marketingove strategie pro vybrany podnik.
The master's thesis is the suggestion of marketing strategy for HASOFT, s.r.o. company. Thesis is separated to three parts. Theoretical, analytic and third part contains some of my proposals and designs. First part is a detailed description of theoretical resources. The second part is focused on the complex analysis of the company and results of this research. On the basis of these facts I work out a marketing strategy which contains couple proposals and design for this company.
Klíčová slova:
B2B; B2C; marketing; marketingova strategie; socialni site; B2B; B2C; marketing; marketing strategy; social media
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/81461