Název: Marketingová strategie pro společnost HASOFT, s.r.o.
Překlad názvu: Marketing Strategy for the Company HASOFT, s.r.o.
Autoři: Janů, Šimon ; Krýslová, Andrea (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: B2B; B2C; marketing; marketingova strategie; socialni site; B2B; B2C; marketing; marketing strategy; social media

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/81461

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-575232


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet