Název: Návrh marketingové strategie firmy Plastika a.s.
Překlad názvu: Proposal of Marketing Strategy of Firm Plastika a.s.
Autoři: Helíšková, Šárka ; Vrzalová, Monika (oponent) ; Vrzalová, Monika (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Ansoffova matice.; finanční analýza; firemní strategie; konkurence; Marketing konkurenceschopnosti; marketingová koncepce; marketingové cíle; marketingový proces; Porterův pětifaktorový model konkurence; poslání podniku; SLEPT analýza; SWOT analýza; Ansoff Matrix.; company mission; competition; finance analysis; firm strategy; marketing conception; marketing goals; Marketing of competitiveness; marketing process; Porter five forces analysis; SLEPT analysis; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/18420

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-577063


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet