Název: Internetový marketing elektronického obchodu
Překlad názvu: Internet Marketing E-commerce
Autoři: Balharová, Lucie ; Kubíčková,, Lea (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: copywriting; e-business; e-promotion; e-shop; elektronický obchod; internetový marketing; komunikační mix; link building; Marketingová strategie; marketingový mix; mikrostránky; SEO; sociální marketing; communications mix; copywriting; e-business; e-commerce; e-promotion; e-shop; Internet marketing; link building; marketing mix; Marketing strategy; microsites; SEO; social marketing

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/9832

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-577558


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet