Název: Marketingové nástroje posilování konkurenceschopnosti
Překlad názvu: Marketing Tools Increasing Competitiveness of Company
Autoři: Švajda, Jakub ; Čermák, Michael (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Tato bakalářská práce se bude zabývat zjištěním konkurenceschopnosti našeho rodinného podniku a to Lékárny POLIKLINIKY s.r.o. sídlící v Opavě. Analýza společnosti v konkurenčním prostředí bude provedena na základě dostupných makroekonomických a mikroekonomických ukazatelů. Na základě výstupů jednotlivých analýz jsou navržena opatření směřující k posílení konkurenceschopnosti firmy a upevnění postavení na trhu.; This bachelor thesis is going to evaluate competitiveness of our family business called Lékárna POLIKLINIKA s.r.o. based in Opava. Analyzing the company in competitive environment is supported by macroeconomic and microeconomic aspects. Based on survey measures to strengthen the company´s competitiveness and strengthen our position are proposed

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/67867

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-580860


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet