Název: Strategické řízení elektronického obchodu firmy
Překlad názvu: Strategic Management of E-commerce Company
Autoři: Tomášková, Lenka ; Ing.Jan Seman (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: elektronické podnikání; Elektronický obchod; internet; marketing; strategie elektronického obchodu; e-business; E-commerce; e-commerce strategy; internet; marketing

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/21158

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-583950


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet