Název: Marketingové nástroje posilování konkurenceschopnosti
Překlad názvu: Marketing Tools Increasing the Company’s Competitive Strength
Autoři: Hrbatová, Jana ; Kuráňová, Jana (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: hodnotový řetězec; Konkurence; konkurenceschopnost; konkurenční prostředí; konkurenční výhoda; marketingové nástroje; SWOT analýzy; Competition; competitive advantage; competitive environment; competitiveness; marketing tools; SWOT analysis; value chain

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/33933

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-585894


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet