Název:
Firemní kultura m&m Arts
Překlad názvu:
Company Culture of m&m Arts
Autoři:
Moravec, Michal ; Holubář, Jiří (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá firemní kulturou firmy m&m Arts, její analýzou a celkovým zhodnocením. Dále pak aplikací nejnovějších trendů z pohledu image, komunikace, psychologie a podobně. Společnost působí na elektronickém trhu. Cílem práce je moderní koncept podnikové kultury, který přinese zpříjemněné pohodlí pro zákazníky, zjednodušení a ujasnění vnitropodnikových toků a vzájemné sblížení a propojení vztahů mezi firmou a zákazníky. Výsledkem práce bude také díky optimalizaci systému kultury prosazení firmy na trhu a přilákání nových zákazníků. Firma by se tedy měla zviditelnit.
The master´s thesis analyses company culture of m&m Arts which effects on e-market and application of the latest trends in image, psychology, communication and so one. The object of this business work is modern conception of company culture which bring much more comfort for all customers and improve relations between customers and company. The product of this work is more new customers and company visibility.
Klíčová slova:
firma; identita; image; internet; komunikace; kultura; obchodování; strategie; business; communication; company; culture; identity; internet; strategy
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/3475