Název:
Návrh marketingového plánu
Překlad názvu:
Proposal of Marketing Plan
Autoři:
Havelka, Jakub ; Koudelková,, Petra (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového plánu pro nový internetový projekt. První kapitola vysvětluje základní pojmy marketingu, marketingového plánu a dále se zabývá marketingem na internetu. Druhá kapitola je zaměřena na analýzu současného stavu, vnitřního a vnějšího prostředí projektu a zabývá se také analýzou klíčových slov pro nový projekt. Na základě výsledků druhé kapitoly je v poslední kapitole práce formulován marketingový plán pro první rok fungování nového projektu s výhledem do dalších let.
The bachelor thesis deals with an issue of a marketing plan for the new internet project. The first chapter explains a basic concepts of marketing, marketing plan and marketing on the Internet. The second chapter focuses on the analysis of the current state, the internal and external environment of the project, and also analyzes the key words for the new project. Based on the results of the second chapter, in the last chapter of the thesis a marketing plan for the first year operation of the new project with a view to future years is formulated.
Klíčová slova:
marketing; marketingový mix; marketingový plán; online marketing; marketing; marketing mix; marketing plan; online marketing
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/82741