Název: Hra stylu Doom (chození v bludišti)
Překlad názvu: Doom-Style Game
Autoři: Rakus, Roman ; Vyskočil, Michal (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: falešné volumetrické čáry; normal bump mapping; Phongovo osvětlování; pohyb těles; shadery; systémy částic; fake volumetric lines; normal bump mapping; objects motion; particle systems; Phong lighting; shaders

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/56375

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-588156


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet