Název: NPS analýza loajality zákazníků a návrhy na její posílení
Překlad názvu: NPS Customer Loyalty Analysis and Proposals for its Strengthening
Autoři: Klvaňa, Martin ; Sieck,, Ellen (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: Customer; growth; loyalty; marketing research; Net Promoter Score; questionnaire; satisfaction; dotazník; loajalita; marketingový výzkum; Net Promoter Score; růst; spokojenost; Zákazník

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/41

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-588838


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet