Název: Využití marketingu k posílení konkurenceschopnosti firmy
Překlad názvu: Usage of Marketing for Improving Competitiveness of Company
Autoři: Kurowská, Monika ; Komárková, Martina (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: konkurence; Konkurenceschopnost; marketing; marketingová analýza; marketingová komunikace; marketingový mix; okolí podniku; company environment; Competition; competitiveness; marketing; marketing analysis; marketing communications

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/28035

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-590240


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet