Název: Analýza digitální marketingové komunikace firmy a návrh zlepšení
Překlad názvu: Analysis of Firm’s Digital Marketing Communication Channels and Improvement Proposals
Autoři: Peša, Jakub ; MBA, Jaroslav Palla, (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2019
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: data analysis; environment analysis; Marketing communication; PPC; SEO; social media; website; analýza prostředí; datová analýza; Marketingová komunikace; PPC; SEO; sociální média; webová stránka

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/180667

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-595055


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet