Název: Návrh marketingové strategie firmy Rostex Vyškov s. r. o.
Překlad názvu: Proposal of Marketing Strategy of Company Rostex Vyškov s. r. o.
Autoři: Vejmolová, Jana ; Horemuž, Ondrej (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza makroprostředí; analýza mikroprostředí; Marketing; marketingová strategie.; marketingový mix; SWOT analýza; analysis of macroenvironment; analysis of microenvironment; Marketing; marketing mix; marketing strategy.; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/17968

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-599670


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet