Název: Engine v GLSL
Překlad názvu: GLSL Based Engine
Autoři: Šlesár, Michal ; Karas, Matej (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: automatizácia; buffer; C++; CPU; engine; fragment; framebuffer; GLSL; GPGPU; GPU; grafická karta; grafická pipeline; konfigurácia; OpenGL; pipeline; preprocesor; program; regex; shader; Shadertoy; SSBO; textúra; uniforma; VAO; vertex; výpočtová pipeline; automatisation; buffer; C++; compute pipeline; configuration; CPU; engine; fragment; framebuffer; GLSL; GPGPU; GPU; graphics card; graphics pipeline; OpenGL; pipeline; preprocessor; program; regex; shader; Shadertoy; SSBO; texture; uniform; VAO; vertex

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/207311

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-604135


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet