Název: Možnosti reklamy firmy na veletrzích
Překlad názvu: Possibilities of companies advertisement on fairs
Autoři: Fusková, Michaela ; Klasová, Jana (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dobré jméno; dodavatelé; dotazník; dárky; katalogy; komunikace; kontakty; marketing; obchodní partneři; podpora prodeje; prezentace; prospekty; reklama; reklamní předměty; soutěže; stánek; ukázka výroby; veletrhy; vzorky; výstavy; zakázky; zaujetí; zveřejnění; zákazníci; časopisy; advertising; business partners; catalogs; checklist; communication; concern; contacts; contests; customers; display stand; exhibitions; fair; give-away; magazines; marketing; orders; presentation; promotional articles; prospectuses; publication; reputation; sales promotions; samples; show production; supplies

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/931

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-605584


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet