Název: Marketingová strategie pro společnost TOP servis spol. s r.o
Překlad názvu: Marketing Strategy for Company TOP servis spol. s r.o
Autoři: Remiš, Ivo ; Kuchař, Vladimír (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza konkurence; finanční analýza; Marketing; marketingová strategie; marketingový mix; obsahový marketing; SWOT analýza; competitor analysis; content marketing; financial analysis; Marketing; marketing mix; marketing strategy; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/39939

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-605671


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet