Název: Tvorba strategie elektronického obchodování
Překlad názvu: Strategy of E-commerce
Autoři: Charvát, Jan ; Dvořák,, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: elektronický obchod; komunikace na internetu; marketing na internetu; reklama v e-commerce; zákazník elektronického obchodu; advertising in e-commerce; communication on the internet; e-shops customer; electronic commerce; marketing on the Internet

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/2675

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-605688


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet