Název:
Strategie budování značky podniku
Překlad názvu:
Strategic Brand Development of Company
Autoři:
Botek, Aleš ; Mareček, David (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce je zaměřena na stanovení strategie budování značky podniku StarkGlass, který se zaměřuje na online prodej ochranných fólií pro mobilní telefony. Práce zkoumá především zkušenosti stávajících zákazníků značky, které následně využívá pro návrhy ke zlepšení a pro určení budoucí strategie budování značky StarkGlass.
This diploma thesis focuses on the determination of StarkGlass brand strategy, which focuses on the online sale of protective films for mobile phones. The work explores the experience of the existing customers of the brand, which is then used for proposals for improvement and for the determination of the future StarkGlass branding strategy.
Klíčová slova:
brand prism; budování značky; marketing; Strategie; SWOT analýza; brand building; brand prism; marketing; Strategy; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/81444