Název: Priamy predaj ako nástroj získavania nových zákazníkov
Autoři: Kovácsik, Miroslav ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Práca charakterizuje priamy predaj ako ďalšiu formu získavania zákazníkov v odvetví maloobchodu. Obsahuje stručnú históriu, organizácie priameho predaja a charakterizuje etický kódex, ktorým sa spoločnosti riadia. Praktická časť je zameraná na americkú spoločnosť Southwestern, ktorá takto predáva svoje produkty.

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/7617

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-6099


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet