Název:
Marketingový plán vybrané firmy
Překlad názvu:
Marketing Plan of Selected Company
Autoři:
Brožová, Kateřina ; Müller, David (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce se zaměřuje na sestavení marketingového plánu nově vznikající firmy, která plánuje vstoupit na trh v oblasti služeb. Firma se zabývá zprostředkováním komplexních svatebních služeb pomocí webového portálu. V teoretické části se nachází základní popis marketingového plánu, způsob jeho provedení a definice pojmů vztahujících se k nově vznikající firmě. V praktické části se zaměřuji na vyhodnocení získaných dat a sestavení marketingového plánu společnosti.
This thesis is focused on creating marketing plan for the emerging company that plans to enter the market. The company is engaged in the provision of comprehensive wedding services through a web portal. The theoretical part is a basic on description of the marketing plan, modalities and definitions related to the emerging company. Practical part is focuses on the evaluation of the data obtained and build a marketing plan.
Klíčová slova:
analýza.; Marketing; marketingový plán; analysis.; Marketing; marketing plan
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/33610